2019. szeptember 8-án ismét elrajtolt a mezőny és a Sim Racing Company megkezdte a második DTM szezonját. Az NXTV élőben közvetítette a versenyhétvégét, szép, napos idő várta a versenyzőket, így minden adott volt, hogy egy nagyszerű versenynek lehessünk szemtanúi. 20 pilóta adta le nevezését a német Hockenheimringre, azonban ebből csak 19 pilóta állt rajthoz, ugyanis sajnos Nyilas Lászlónak technikai gondjai akadtak a kormányával. Úgy tudjuk, utólag sikerült a hibát orvosolnia, így reméljük a következő versenyen már rajthoz tud állni. A régi motorosok mellett számos új versenyzőt is köszönthettünk köreinkben, akiknek ez volt a debütáló versenye nálunk, több-kevesebb sikerrel.

Az időmérő edzés 19:45-kor vette kezdetét, amely 15 perces volt. 15 percük volt a pilótáknak kihozni a maximumot az autójukból és saját magukból. A pole pozíciót Kovács Richárd szerezte meg, azonban nem sokkal maradt le tőle G. Nagy Ádám és Antal István, pontosan 5 ezreddel autóztak rosszabb időt. Az érdekesség az volt, hogy G. Nagy Ádám és Antal István ezredre ugyanazt a kört futották meg, azonban mivel Ádámnak előbb sikerült megfutnia a mért körét, így Ő indulhatott a második helyről, míg István a harmadik helyről várhatta a rajtot. Az időeredményekből is látszott, hogy nagyon szoros versenyre számíthatunk, ugyanis az első 10 pilóta 1 mp-en belül volt egymástól. A 4. helyet Csépány Lászlónak, míg az 5. helyet Szőke Péternek sikerült megszereznie. További sorrend: Auer Zsolt, Nézsai Gábor, Csobolya Tibor, Bakos Márton, Érsek Péter, Oszlár Dominik, Ducsai Norbert, Kovácsfi Norbert, Moczó Dávid, Bartha Márk, Murguly Martin, Fibi Dávid, Forgó Lajos és végül Kósa László.

Az időmérő edzés után 5 perc szünet következett, majd 20:05-kor felbőgtek a motorok kezdetét vette a verseny. Sajnos volt olyan pilóta, aki az új szabályok áldozatául esett, vagyis nem állította be telitankra az autót. Reméljük, hogy legközelebb erre jobban odafigyelnek. Kovács Richárd nagyszerűen kapta el a rajtot, így Ő fordulhatott el elsőnek az első jobbosban. Másodikként G. Nagy Ádám, míg harmadikként Antal István fordult el. A rajtnál szépen eljött a mezőny, figyeltek egymásra a pilóták. A mezőny végén Bartha Márk sajnos elmérte a féktávot, így megpöccintette Kovácsfi Norbertet, ami elég volt ahhoz, hogy Norbi elveszítse uralmát az autója felett és így kisebb kavalkád alakult ki a hátsó traktusban. Már az első körben próbálkoztak a pilóták itt-ott előzésekkel, azonban a pálya karakterisztikájából adódóan ez nem volt olyan egyszerű. Auer Zsoltnak sikerült Csépány Lászlót megelőznie, bár nem lélegezhetett fel, mert Laci ott volt a nyomában, aki végül vissza is vette a helyét. G. Nagy Ádám többször is ijesztegette Kovács Richárdot, akinek azonban hidegvérrel sikerült visszaverni Ádám támadásait. Eközben a mezőny hátsó részében is történtek előzések, mondhatni, nem volt olyan kör, amiben ne történt volna valami izgalmas. Sajnos az új, ifjú tartalékpilóta, Murguly Martin nem tankolta meg rendesen az autóját, így fel kellett adnia a versenyt. A 10. percben történt egy kisebb összeakadás Kovács Richárd, G. Nagy Ádám és Csépány László között, amit Antal István kihasznált és az élre tört. Innentől kezdve Istvántól nem lehetett elvenni a győzelmet, élt a lehetőséggel és behozta audiját az első helyre. Ezek után Csépány László sajnos feladni kényszerült a versenyt, nem tudjuk mi lett vele, nagy valószínűséggel technikai problémái adódtak. A verseny többi részében is történtek kisebb-nagyobb előzések, ami visszanézhető az közvetítésből. Az újonc Antal István megnyerte a versenyt, második helyen Kovács Richárd, míg harmadikként Szőke Péter ért célba. 4. helyen a szintén új versenyző, Nézsai Gábor végzett, majd őt követte 5. helyen G. Nagy Ádám. További befutók: Oszlár Dominik, Auer Zsolt, Érsek Péter, Bakos Márton, Csobolya Tibor, Kovácsfi Norbert, Bartha Márk, Ducsai Norbert, Moczó Dávid, Fibi Dávid, Forgó Lajos, Kósa László, Csépány László és végül Murguly Martin. Két kieső volt a versenyen, Csépány László és Murguly Martin személyében.

Összességében egy izgalmas futamon vagyunk túl, a mezőny nagyon erős és egyben van. Következő helyszín Barcelona, ami azért lesz érdekes, mert itt a pontversenyben lévő első 5 pilóta már súlybüntetésekkel áll rajthoz. Kíváncsian várjuk a versenyt, mindenkinek jó felkészülést kívánunk, találkozunk 2019. szeptember 22-én.